الینا هدیه روشن خدا

آرایشگاه کوکی

1392/10/13 17:56
نویسنده : مامان
619 بازدید
اشتراک گذاری

روز یکشنبه اول دی با هم رفتیم آرایشگاه کوکی شعبه فرمانیه. آرایشگاهی که تخصصش کوتاه کردن موی نینی هاست.

اولش که رسیدیم یه بچه دیگه اون تو بود که داشت گریه میکرد برا همین ما رو راهنمایی کردن تا تو سالن آتلیه منتظر بمونیم. بعد که نوبتمون شد رفتیم توی آرایشگاه. اونجا یه کم وسایل بازی بود. اولش سرسره بازی کردیم. و بیسکویت شما رو داده بودم بهت بدن که باهاشون دوست بشی ولی طبق معمول دختر عاقل من از غریبه ها خوراکی نگرفت و بیسکویت رو خودم گرفتم و بهت دادم.

تا من فرم رو پر کنم خاله مهربون آرایشگاه باهات بازی کرد و شما رو نشوند توی یه ماشین و ازت عکس گرفت. منم این عکسو گرفتم.

 

بعد شما سوار یه ماشین دیگه شدی که آقای آرایشگر موهاتو کوتاه کنه. اون موقع بود که خواستیم پیش بند برات ببندیم، ناراحت شدی و گریه کردی و دیگه تو ماشین ننشستی. این شد که برای من پیش بند بستن و در حالیکه تو بغل من نشسته بودی موهاتو کوتاه کردن. اینم عکست بعد از کوتاهی

 

 

آخر سر هم عکس شما رو قبل و بعد از کوتاهی با چند تار موتو بهمون دادن. یه بادکنک زرد خوشگل هم به شما دادن که تا خونه باهاش سرگرم بودی.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)